پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
روابط‌عمومی‌، روشنگر سازمان

در راستای تبیین کارکرد و تثبیت جایگاه روابط‌عمومی‌ها رقم خورد؛

روابط‌عمومی‌، روشنگر سازمان

- 1402/10/28

دومین نشست مدیران روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری کشور با حضور رضا آزاد، معاون امور روابط‌عمومی و حوزه وزارتی وزارت عتف و فرشاد فتوت، معاون ارتباطات و بین‌الملل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و مدیران روابط‌عمومی پارک‌های علم و فناوری کشور در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، دومین نشست مدیران روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری کشور با حضور رضا آزاد، معاون امور روابط‌عمومی و حوزه وزارتی وزارت عتف و فرشاد فتوت، معاون ارتباطات و بین‌الملل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و مدیران روابط‌عمومی پارک‌های علم و فناوری کشور در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.


محمود سعیدی مقدم، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان در سخنانی به اهمیت جایگاه روابط عمومی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی برای حفظ ساختار و ارزشمندی باید از فرآیند سنتی به نوین کوچ کند‌.

وی با اشاره به اجرای طرح منش در پارک علم و فناوری خراسان افزود: اردوی راهیان پیشرفت را با حضور نوجوانان، جوانان و آحاد مردم به صورت روزانه و در جهت مردمی سازی در پارک علم و فناوری خراسان برگزار می‌کنیم.

سعیدی مقدم خاطر نشان کرد: اولین سرزمین علم و فناوری نوجوانان در کشور را با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با زیست‌بوم فناوری و نوآوری و تغییر روند انتخاب رشته و شغل افتتاح کردیم و همچنین با توجه ویژه به جوانان نخبه دانشگاهی برای حضور در پارک و اکوسیستم نوآوری و فناوری در جهت امید بخشی و مهاجرت معکوس گام برداشتیم.

مدیر پارک علم و فناوری خراسان توجه به مزیت‌های منطقه‌ای از جمله برنامه‌های دوره مدیریتی جدید دانست و ادامه داد: در سه حوزه صنایع معدنی، صنایع کشاورزی و غذایی و صنایع خلاق فرهنگی ورود کرده و که تا این لحظه ثمرات بسیار ارزشمندی در پی داشته است.

وی در پایان به تشکیل زیست‌بوم نوآوری شرق کشور اشاره کرد و تصریح کرد: با هم‌افزایی 5 پارک ارزشمند منطقه شرق و نگاه با درایت مدیران آن می‌توان در عرصه رسانه به صورت ویژه ورود کرده و با اختصاص پیوست فرهنگی و رسانه‌ای در حوزه انتشار اخبار پیشرفت و امید آفرینی بیش از گذشته موثر بود.

دانلود پیوست خبر
سعیدی مقدم سعیدی مقدم
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.